Let op! Door corona kan het zijn dat spreekuren en activiteiten die op deze website staan niet doorgaan. Neem altijd even contact op met de hulpverlenende organisatie voordat je op pad gaat.

Burgerzaken

U kunt bij de afdeling Burgerzaken van het stadsdeel Noord terecht voor uitgifte van reisdocumenten, rijbewijzen, identiteitskaarten, doorgeven van uw verhuizing etc. De afdeling Burgerzaken bevindt zich in het Servicecentrum van het stadsdeelhuis. Een aantal producten en diensten van de afdeling Burgerzaken kunt u ook via het digitale loket op de website aanvragen.

Stadsdeel Amsterdam-Noord, afdeling burgerzaken

Buikslotermeerplein 2000, 1025 XL Amsterdam.
Telefoon: 14020.
Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur.
Afspraken maken: digitaal via www.amsterdam.nl
Of bel de afsprakentelefoon: telefoon 14 020.
Bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.
Via de website kunt u ook een aantal producten digitaal aanvragen.
Website: www.amsterdam.nl